Vad det egentligen handlar om...

En naturlig nagelbädd utan material
en diskret lackning
enkelt dekorerad med en liten vit rosett
Det e väl det som allt handlar om?
Okej, de flesta vet att just lackning är inte min absoluta favoritsyssla
MEN
när en kund kommer med så fina välskötta händer/nagelband och naglar
så e jag tacksam att få ge dem en liten touch av flärd....
Jo, tack... lampan  har lyst en del över nagelbordet
det känns och märks att jag varit borta och ledig
Men nu tror jag är "ikapp" och det flyter på så som jag önskar.
ytterligare en bild på "bara lack och dekoration", men denna handen är min...
Vad händer annars?
Jo, jag smet till Rismåla en dag när det va sol och möttes av;
En hel badplats för mig själv....
Superskönt men underbart e kort
Ca 45 minuter efter jag slagit mig ner så ringde Gary och det va dags att vända hem för att sätta på fika och packa iväg sonen igen...
Nej, det blev inte så mycket "ungdomsledig" för mig i år heller....
Känns riktigt snopet faktiskt och lite svårt att säga ifrån när
man egentligen inte har något planerat utan bara vill vara....
Men vi får väl se nästa vecka.... kanske kanske inte...
Min bil är just nu litet "förråd" av bland annat microvågsugn som väntar på att bli levererad till Smulan i Malmö
Hoppas det ges tillfälle för mig att åka ner och kanske även svänga förbi
Majlo i Möllan
Nu, ett par avsnitt av True Blood och sen isäng
för i morgon väntar nya möjligheter
nya möten
och allt jag tänker på
ser ut ungefär som så här;
hmmm.... imorgon vill jag nog dekorera mina egna nails...
kanske något inspirerat av denna Grekiska strand fylld av maneter och andra lysande varelser...
Todeloooo
Ine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Plötsligt fick jag lust att måla naglarna i havets färger med nån vit krusidull.... Såhär kl 8 på morgonen efter att ha läst ditt inlägg. Tack :) och riktigt snygga naglar, både kundens och dina!

2012-08-03 @ 08:16:09
URL: http://dreamsaboutlife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0