Lördagen den 21 maj 11-16

Hej och välkommen tillbaka till bloggen!
så här långa som jag bär på bilden nedan behöver vi inte göra men
har du gått och funderat på att låta mig fixa dina naglar så passa på;


Lördagen den 21 maj mellan 11-16 har jag tid

Du slår mig en pling på
076 13 99 612 eller mailar till
[email protected] 

så pratar vi detaljer
Varmt välkomna!
Ine



kanske du tänkt dig en fransk manikyr?
(bild från Nailsystem Attraction Acryl)

eller en enkel lackning med lite dekoration?
(Ines hand lackad med O'rly och dekoration i rosa)


Spelar inte så stor roll vad du önskar, jag blir lika glad och är du nöjd är jag nöjd.
Vi ses!

Toodelooo
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0