Snart fyller jag.....år!!!!!!!!!!!!!

Bild från naglar.com

Oj oj oj.... i själ och hjärta e jag bara 23....
men märker ibland, senast idag, när jag berättar något att jag hänvisar till årtal långt före födelseåret för den jag pratar med.... ojojoj

Men det e  sant, man blir inte äldre, man blir bara mer erfaren... så tolkar jag det!

Sedan att passet säger att jag blir 50 om några veckor,
det struntar jag i
Oftast får jag höra att jag ser åtminstonde några år yngre ut,
kanske det e för jag e barnslig?
Nej, jag kallar det fåfänga...

Men nåväl
att fylla "jämt" förpliktigar och ja,
stor fest planeras och en hel del är redan klart.

Så nu till er som är intresserade av mitt "jobb"
i många länder är det kutym att även den som firas ger bort presenter
Så det gör jag...
i form av;

Födelsedagsrabatt med 100kr
för ett nytt set naglar!

Allt du behöver göra är att boka in dig någon av de närmsta två veckorna,
har du redan en tid bokad? då får du självklart oxå rabatten.

Så skynda och ring;
076 13 99 612
eller maila
[email protected]

eller gå in på min facebooksida;
www.facebook.se/Naillash
Där hittar du även en full prislista

Vi börjar idag, nu!!!
och sista dagen blir
måndag den 11 juli

Tänk på att bokningar från 17.00 kostar 10% extra

Sprid gärna vidare för goda nyheter ska spridas!

Toodelooo
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0