Ny vecka nya tag med nya möten



Det blev lite hektiskt att ta igen dagarna som jag va ledig och som avnjöts i Uppsala med Gary och Stewen i strålande solsken. Lyxa och njuta av hotellservicen och promenera (läs shoppa) i ett myller av människor alla glatt sommarklädda och de flesta med strålande humör.
Nåväl, tillbaka till Nybro och lite "packade" dagar med goda möten och nöjda kunder.

Så när jag summerar förra veckan så ser jag att jag varit väldigt effektiv, kreativ och ändå har det inte känts som arbetsamt - men det gör förvisso aldrig min syssla, jag älskar verkligen mitt jobb.

Nästa vecka börjar imorgon, nya tag, nya möten och nya anekdoter man får höra.
Det är otroligt vad mycket man kan prata om när man  får och ger manikyr....
Men.... det som sägs vid nagelbordet, STANNAR vid nagelbordet....
kanske lika bra det?

Det börjar närma sig midsommar, det märks på tidsförfrågningarna.
Nåväl, skatteåterbäringen hjälper ju oxå till att få fler kunder.
Men inte får jag nåt åter... nej nej... får vänta till december som alla andra företagare....
Men för er som i dagarna fått extra tillskott
GRATTIS
och
en och annan "slot" finns kvar så tveka inte att ringa;
076 13 99 612
eller maila;
[email protected]



Förresten.... har du FaceBook?
sök gärna  in på sidan; Ines Nail-Lash och gilla den!
Jag kommer där ha utlottningar och ni blir först att få veta nyheter samt se bilder som läggs upp på naglar vi gjort.

Nej nu väntar en helt ny korsordstidning (lycka) för det är ännu en passion jag har förutom naglar....
korsord håller hjärncellerna igång.
Todelooo
Ine


PS; glöm inte olja DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0