Glad midsommar!




En och en halv arbetsdag kvar sedan firar vi midsommar!!
Detta året (precis som de senaste 20 åren) så spelar Gary vid kusinernas sommarställe och jag och Stewen firar lite för oss själva.
Tror vi bestämt oss för att besöka Qvarnaslätt och ta lite lotter - ses vi där så kom gärna fram och byt några ord.

Men som sagt det är några kvar som står på listan över att bli fina om naglarna före helgen stundar....
Nåja, det ska nog gå bra  och just nu har jag mest siktet inställt på en stilla fika med Jenny M på stationsfiket, kanske jag även hinner sola en stund.... vem vet...

Har du Facebook? Har du hittat sidan Ines Nail-Lash där? har du tryckt på gilla-knappen?
Har du svårt att hitta den så kopiera in i adressfältet den här adressen;

www.facebook.se/Naillash

Där kommer jag vara först ut med det senaste, och när vi blivit några till så har jag lovat att lotta ut lite roligheter...

Så ha det gott så ses vi!
Todeloo
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0