Testing och fest-ing


Som en del uppmärksammat så är jag mitt inne i en prövotid av en ny nagelleverantör. Jag har lånat bilden ovan från deras hemsida - det är alltså inte jag som gjort dessa naglar.

Annars så är det flertal tjejer inom denna bransch som tror att det är helt okej att låna bilder av varandra och lägga ut dem på sina hemsidor/Facebook och bloggar och låta de som läser tro att det är dem som står för konstverken... inte alltid som de väljer de bästa bilderna heller...
Jo, det har hänt mig vid flera tillfällen men oftast har jag fått en ordentlig ursäkt när jag kontaktat dem och hävdat min copyright.... andra har fått gått så långt som till polisanmälningar. det är himla tråkigt.

Jo, jag har själv känt mig tvingad att polisanmäla en tjej som jag trodde va min vän, men jag hoppas hon förstår sitt misstag och kanske ställer saker och ting till rätta innan rätten ska behöva ta sin tid. Enligt min advokat och polisen (som tyckte jag skulle anmäla) så har jag solklart rätten på min sida.
Nåväl, vi får väl se. Jag vet att hon haft chansen flera gånger redan men inte tagit den... va säger man?

Å så har jag fullt upp inför min födelsedag nästa vecka, tjo hej...
Det blir ett ganska stort kalas och nånstans mellan 35-50 blir vi i kvarterslokalen jag hyrt, på lagom "kryp-avstånd" från min lya.

Sommarbuffén är beställd från ett lokalt nyöppnat ställe med det kluriga namnet 20elvan,
drickat ska komplettera så det blir en vända till glasbanken i  veckan, blomkransar har jag missat beställa men det ska väl hinnas med.

På måndag ska jag dessutom titta på en potentiell "salong-plats" hos en otroligt centralt placerad frisör... spännande....

Har lite kunder oxå men tack och lov en hel del "håltimmar" så jag någonstans kan fixa till mina egna små tassar, och kanske även dotterns. Absolut med den nya gelen som jag e lite smått kär i... Acrylen som jag mestadels arbetat med tidigare är "outstanding" så den är jag inte lika övertygad att lämna...
För den som är nyfiken är det NSI Attraction jag menar, den handlar jag från härliga Reni och Erik på Nailsystems.se i Uddevalla.

Jo, min dator har ju blivit infekterad... eller nåt...
Gary kom och hämtade den till supporten så den kan få sig en hälsoundersökning.
Det är väl typiskt att de börjar strula lagom till abbonnemangen tar slut, eller?

Jag fortsätter hela veckan med mitt födelsedags erbjudande så även denna vecka kommer jag att ge
100kr rabatt
på nytt set naglar


Egna naglar med enkel förstärkning och lackning

Så har du vilja och tid så hör av dig;
076 13 99 612
[email protected]

Behöver du veta mer eller vill se fler bilder på jobb jag gjort så går du in
på den här sidan och kollar under fliken information;
www.facebook.se/Naillash

eller läser du omdömen kunder lagt på mig på
www.rejta.se  sök efter Ines Nail-Lash

Jag söker mig dit ibland när jag känner mig liten...
stort tack alla ni som tar er tid och lägger så fina rader om mig,
stor kram till er alla!!

Nu måste jag lämna igen dotterns dator
för hon e nog snart hemma från jobbet och vill ha den åter...
Jag drar mig mot korsorden...
Todelooo
Ine

NSI Attraction Acryl - acrylen för mig!!!
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0