Hur kan man va lugn nu?


Efter en hellugn helg åkte jag så iväg till Ica för att inhandla lite mjölk etc till sonens hemkomst...
va borta max en timme...
Och va möter mig när jag kommer hem?
På dörren min hänger en blompåse märkt INE
och i påsen finns 10st super-mörka-röda rosor...

till mig???
från
letar febrilt men hittar inget kort....
så jag undrar och är så nyfiken...
vem?
vem?
VEM????

någon som vill ge sig till känna?
De vackra rosorna står nu här vid soffan och jag blir jätteglad av att se dem
men superstressad av att inte veta vem som ger mig en sån fin gåva
någon som ändå vet vår portkod så det kan ju inte va vem-som-helst...
inte han som "stalkar" min bil...

Nåväl, kanske givaren läser min  blogg
då passar jag nu på att säga
T A C K
och stor kram till dig

för jag e tossig i paket, presenter och
komplimanger

och vackra e dom

tack....

Todeloo
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0