Vill du bli min Valentine?


alla <3 dag närmar sig...

Men jag förväntar mig ingen uppvaktning, trots att jag uttalat att jag önskar sådan....
(på mitt eget lilla subtila sätt)

Mina Valentin hälsningar går till några få utvalda
En lite öster ut, en lite väster ut
å så han i norrort
å så han däruppe

Ska nog inte klaga - men det är inte heller det jag gör
Men
det har genom dagar som gått
gått upp för mig
att de som ligger mig varmast och närmast om mitt hjärta faktiskt är
riktigt goa vänner och de flesta av dem faktiskt e
flickvänner...

Det är skönt när man inte känner någon press
"nu måste jag ringa, nu måste jag höra av mig"
för det är något jag är riktigt dålig på
Men när vi väl hörs/ses
så e det som igår
och utan att vi behöver förklara så kan vi utbyta
hemligheter....

Jag har en hemlig "crush"
å så har jag en stor besvikelse....

Det va tänkt att jag skulle bevista ett bröllop i augusti
men nu har jag hört från en vän till en vän att
bröllopet redan är över
Suck...


Ibland blir man förskjuten utan att riktigt egentligen förstå varför,
och ibland så undrar man om det är värt något att
gräva i det....
För
va det en vän som valt att vända dig ryggen
så kommer det väl en dag de vänder åter
om det va
riktig vänskap

Annars?
tja, va ska man göra?

Ine


Kommentarer
Postat av: Barbro

Det kanske var ett hemlig bröllop, vem vet.

Man mår bara dåligt när man försöker luska ut vad som gick fel.

Skit i det och gå vidare.

Du verkar vara en stark person och ofta gillar inte många det, men det är bättre att man står för den man är, så får man några riktigt goda vänner.

Från det ena till det andra vart hittar jag din prislista? Kram Barbro

2011-02-13 @ 18:32:22
Postat av: Ine

Ja du har så rätt Barbro, i vart fall så bestämde de sig för att inte informera mig och då e det ju bara acceptera....



Min prislista hittar du dels här tror den ligger under fliken oktober 2010 eller i min Facebook profil under fliken anteckningar.



Sköt om dig

så hörs vi

Ine

2011-02-13 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0