♥♪♫•*¨*• Nu kör vi ♥♪♫•*¨*•



I sex veckor kör vi nu på lördagar....
Låtarna har legat ute sen i eftermiddags så här är vi så gott som klara över hur resultatet blir...
å som jag nämner på statusraden på Face book
"svävar du inte i livsfara, stör oss inte...."
för visst är det allvar?
visst är det härligt?
glitter och glamm
å bensprattel

Detta härliga evenemang som alla har en åsikt om,
till och med min äldsta son som hatar detta spektakel säger;
"Man måste ju titta annars vet man inte vad man hatar"
så nu tittar vi

och stör oss inte....
Vi har under eftermiddagen har sonen och jag laddat
vi har bakat pizza - god
sonen har bakat sockerkaka - mycket smaskig
nu står smågodiset framför sonen

själv fortsätter jag med lite mer försiktigt the istället för kaffe
för magen är orolig och nervös
inte bara för MGP
utan troligen för mycket som tillexemepelvis goa härliga CE påpekade idag när hon ringde....

Jag ska nu tänka på mig, sonen och MGP
NU KÖR VI

För

RäTT
LåT
SkA
ViNNA
Kärt återseende  Kalmar 11 sept 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0