*P*R*I*S*E*R*

 

*P*R*I*S*E*R*

OBS! ***Från 17.00 tillkommer 10%*** OBS!
Av/ombokning (kan endast göras per telefon) senare än 24h före debiteras 300kr

...

Förstärkning 650kr
stärkande gel läggs på egen nagel

Förlängning 775kr
med tipp, förseglas med gel/acryl

Återbesök 350kr
översta lagret filas bort och ersätts med nytt, enstaka tippar ingår
dock inte lackning (50-75kr)

Servicebesök 250kr
Filning av form/längd och glans/lack

Borttagning 300kr
allt material tas bort och vi lackar med ett stärkande lack

Lagning 100kr
första nageln, därutöver 45kr/st

Lackborttagning 50kr
kom olackad och du spar tid och pengar.

OBS! ***Från 17.00 tillkommer 10%*** OBS!
Av/ombokning (kan endast göras per telefon) senare än 24h före debiteras 300kr

TILLVAL (extra kostnader vid återbesök/Servicebesök;

Lackning en färg 50kr
Lackning två färger 75kr

Dekoration m sticker 5kr/nagel
Dekoration m lack 10kr/nagel
Dekoration m pearl 15kr/nagel
Dekoration m glitter 15kr/nagel

Högglans 40kr
Hängsmycke 120kr/hål
Handmassage 50kr

OBS! ***Från 17.00 tillkommer 10%*** OBS!

Ej avbokad tid debiteras med 300:-
Varför debiteras du?
När DU beställer tid för behandling så gör vi ett muntlig avtal.
DU (köparen) förbinder dig att komma till mig vid en i förväg överenskommen tid och köpa en behandling.
Jag (säljaren) förbinder mig att reservera denna tid för DIG och inte sälja den till någon annan.

Så länge DU inte avbeställer tiden –senast 24 timmar innan- så kan jag inte sälja den till någon annan.

Därför är du betalningsskyldig.
Du skulle inte heller acceptera att tvingas vistas på din arbetsplats utan att din arbetsgivare betalar lön till dig.

Som egen företagare är min lön en del av omsättningen, dvs pengar som kommer in i företaget när jag säljer en behandling eller en vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0