Vissa dagar värre än natten



Okej
det va  jag som gick...
vet det

Men
det betyder väl inte att man
känner mindre?
Ett uppbrott är smärtsamt i alla fall...

Mitt val
att inte leva med dig
betydde inte
att jag inte ville va utan dig
Just nu känns det inte ens som
jag vill eller kan va din vän....
Du har tagit ut väldigt mycket från vänskapskontot utan att någon gång göra någon form av insättning....

Eller?
är det så att det kanske inte är dig jag saknar?
Kanske någon annan?
Någon som oxå behöver ett leende när man ser  varann?
En värmande kram en sådan här kylig höstdag?
Någon som vill prata med en?
Någon som verkligen bryr sig?
och
som jag kanske oxå få
 bry mig om....

Så e det nog....
För står det på internet så är det sant....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0