Väskor väskor väskor



Höstens väska för mig ser ut som ovan.
Har haft den nån vecka nu och innan dess trånat efter den i butiken...
Jättenöjd och den fungerar som den ska,
gömmer lite, drar åt sig lagom mycket skräp och papper och bäst av allt;
innehåller både det jag behöver och lite till....

Innan denna fick jag en av min syster som var inköpt i spöregnet i Italien, med hennes sambo som smakråd;

Leveranstiden var extremt lång men jag blev jättenöjd med att vara ensam om en sådan väska i Sverige....
Lite knepig i öppningen men det är väl jag som inte e hemma på alla nymodigheter..
Denna vita väskan innehöll en sak som jag saknar i höstväskan.... en spegel....
Så nu e jag på jakt efter en liten handspegel, lite mindre än den här;

Som visar hur ful jag är när jag röker.... men cigarettantalet minskar nu drastiskt varje dag, tack Champix!!!!

Har nog fått  någon form av "big5crisis"

för det va väldigt länge sedan jag brydde mig om mitt yttre på det sätt jag nu gör....

Men det kan väl aldrig skada.....

Nej, nu blir det en kopp kaffe och så ska jag fundera vidare på vad som diskuteras på min FB-logg just nu.
Vad ska Ine heta i efternamn nu när det är dags för namnbyte?

Hjälp och förslag tas tacksamt emot, både här och på FB


Todeloooo
Ine


Kommentarer
Postat av: carina Emretzon

<3Vill bara säga tittut på dig och skicka många många pussar och kramar till dig! Grubbla inte för mycket på det här.. för det komma att falla sig perfejt när den tiden är kommen!!! Pusselbitarna kommer att falla på plats och allt kommer att bli sååååå bra!!!´:-))) Kraaaam<3

2010-09-15 @ 11:29:47
Postat av: *Ine*

Rara Cina...

Men medge att en del av de namnförslag är rätt kul!

När jag tänker på det kanske jag lika väl skulle ta och gifta om mig snabbt som attan.... så var det ett bekymmer mindre.

Men den tilltänkta friaren ska självklart va godkänd på åtminstonde merparten av den kravlista jag har. Ha...

Kram

Din vän

Ine

2010-09-15 @ 19:43:28
URL: http://tjugotrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0