Så var helgen slut och ny vecka - nya förhoppningar



Ibland får jag frågan vilka bloggar jag själv följer....
Det skiftar så men en som jag nyligen hittat och gärna rekommenderar är Lili Östs härliga inspirations blogg (därifrån har jag lånat bilden ovan)
Ni hittar dit genom denna länk;
 http://www.finest.se/userBlog/?uid=37649
En liten notis om Lili är att förutom att hon är en underbar person
så har hon en talang utöver det vanliga....
Sångrösten - ja, men det har väl alla som heter Öst.... (ja, jag är avundssjuk)
Vissla!  - - - Ja, vissla!
Minns ett klipp jag såg hemma hos Lena (Lilis syster) som var inspelat i Uppsala Domkyrka vill jag minnas.....
Otroligt......

Så får ni tillfälle läs hennes underbara inspirations givande blogg
och är hon på turne.... be om vissling....
Ni ångrar er inte....

Lili? Hoppas detta inlägg e ok med dig....
Kram
Ine

Som inte ens kan vissla med munspel....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0