Ny dag med nya krafter på ny "kund"



Bara älskar Orly´s lacker. Så det så!
Härliga penslar och härliga handtag och härliga färger!

Men
jag får snart även prova
China Glaze
varför då?
Jo, för jag vann en utlottning som fanns i senaste numret av
vår egen branschtidning som så flitigts bläddras i på
salonger i hela vårt land (av både kolleger och kunder)

Naglar i Norden
www.naglarinorden.com

Väntar med spänning på att paketet ska dyka ner.

Tills dess
så kör jag på som vanligt
och just nu står en "nygammal" vän på tur
att få en hand-makeover

Så nu skyndar jag vidare
och så får vi hoppas att jag lyckas få till mobilkameran så bilderna kan laddas upp här i kväll.


Tills dess;
GLÖM INTE OLJA

och

Anita och Ingalill 
ni behöver inte va snåla med oljan
för vars en kula av härliga NSI Nuture Oil
finns här för er.
Jag postar under dagen.
GRATTIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0