Okej, vi provar Manga - börja från slutet....


Resultatet som det ser ut nu...
nu e det olja olja och åter  lite olja som gäller
Ja, det är mina händer och Ja det är mina egna naglar
Lite förstärkning med NSI Attraction Acryl
och en och annan silkesbit under och lite förlängning här och där

Förlängningen (nån millimeter här och där) gjorde jag med hjälp av mallar
och då slog mig mitt synnerliga finurliga hjärnkontor att
Det  är snart Halloween....

Trick or Treat?
Notera gärna att jag faktiskt vågar visa högerhand trots att jag utför arbetet på mig själv
det svåraste här var faktiskt att sköta kameran för vänsterhanden hade ju oxå mallar....

Dessförinnan så filade jag och filade och filade
torra trista men som sagt gå tillbaka till första bilden så ser ni skillnaden...

Färg? kommer troligen ikväll (ja - jag ska fota)
Lutar åt en brun från O'rlys förra höstkollektion
"Prince Charming" (var håller han hus?)
men nu oljar jag

För ni vet väl att ju mer man oljar de första 36-48 timmarna
ju mer flexibel och bättre blir acrylen.... detta gäller även när du varit på återbesök
Sen ett lager Glaze & Go för glans
och sen kommer
prinsen....
eller not...

Jag ska i alla fall hålla ögonen öppna efter honom...

Todelooo
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0