Åh va kul - växte några centimeter...



Idag fick jag äntligen senaste numret av
Naglar i Norden
vår egen branchtidning som läses från pärm till pärm av oss 
inom nagelteknologi och som även ligger framme på de
flesta salonger för kunder att bläddra i.

Min artikel om ögonfransförlängning kom med så nu upptar en och en halv sida av mitt författande....
Roligt, kul och extra stolt  över att jag ser att det gett en skjuts även på antalet blogg-besökare....

Bloggen har det varit lite stiltje i, men vill ju även att man först ska påminnas om vip-kvällen
med öppet hus den 25 nov, kom och prova och fråga
vi finns här för dig!

Jag har även tagit beslut att bli fristående hudvårdskonsult för ett välrenommerat företag som jag tyvärr ej får nämna vid namn här men som användare sedan 8år av deras hudvårdsserie så är jag såld på dem och vet att jag med lätthet kan prata om dem på mina kommande hudvårdsklasser.

Så under veckan har det varit mycket studerande av material som kommit och produkter,
paket älskar vi ju och det här va mycket fina flaskor....
Idag var jag på kurs och efter att blivit fullmatad med tips och ideér samt matnyttig information så fick jag och resten av oss som var nya vår fina nål vi kan bära på kavajuppslaget....

Så att efter en sådan dag komma hem och äntligen få plöja igenom Naglar i Norden....
hmmmm..... behöver inte ens se Idol eller annat fredagsmys ikväll....
jag har mitt magasin och kanske, kanske ett glas rött för att skåla med mig själv om
att jag är nog ganska duktig i alla fall....

E du nyfiken på artikeln som handlade om ögonfransförlängning eller vill bläddra i magasinet så kom in på salongen, jag har den där....

Kram
och
todelooo
Ine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0