En vanlig dag i juli...



Äntligen va semestern och rehabiliteringen slut för mina naglar... Jag och en viss vass kniv blev ju osams i april och sedan dess har jag gått omkring "naken" utan vare sig tippar eller material...

Men nu...
Idag
I sällskap av Lena och Molly (och lite Martin samt skäggig Stockholmare) så tippade vi varann och njöt av att dra folien på en alldeles nyinköpt Attraction vätska med classic pulver... dock ville ingen annan lägga acryl och undertecknad älskar sitt "jobb" så jag var ej svår övertalad....avslutningsvis lite glans med hjälp av Glaze & Go....

så nu oljar vi noga noga  och extra noga de närmsta 48 timmarna... sedan har jag nog tröttnat på den naturella looken så jag får väl bestämma färg på lacket....

Härliga NSI Oljan finns nu i den större storleken (bilden) till enormt fint pris....
och lackerna med utgångna färger ligger kvar i skylten.... fåtal men en del "guldkorn"...

Ikväll har jag sonen hemma - han blev oxå nöjd med mammas ommöblering och sover i sitt rum inatt....
/så mycket för min sammanhängande barnledighet..../

Imorgon bär det av till Ölands Djurpark för son och far. Själv fyller jag nog i min tatuering då... och kanske skaffar en fjärde tatuering....

Men nu en stund till vid teven och njuta av att eftermiddagstimmarna spenderades i härlig salongsmiljö med de allra bästa kolleger/vänner....

todeloo....
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0