* P I K A B O O * I'm back...


Jo jag är tillbaka...
samvetet känns lite skrovligt efter att inte lämnat mina avtryck här på bloggen...
Men ingen är sämre än man kan bättra sig och min ursäkt får bli att
kunder tar nästan all min tid.,.

Förutom en och annan festlighet oxå, såsom bland annat;


Långhelg i Vallentuna där jag fick umgås med goa mysiga Ciina.. här vid hennes köksbord som fick leka nagelbord

Ciina blev jättenöjd och jag bara glad att få fixa hennes händer...

Så var det kunder, kunder, kunder
ett axplock;

NSI Pearl Tippar, Attraction Acryl och blå stenar som dekor (Ine fick välja själv.... såna kunder gillar Ine)

Även här är det Pearl tippar med högglans

Halvvägs igenom kom kameran fram.... form och längd ej klar här...

Man måste hinna med sina egna oxå, ovan ser ni Ine - selfmade as always...

En hel del mys har det oxå blivit och några kvällar hade jag själv besök från Huvudstaden och Lena lät mig leka modell för en dag så då blev det så här;

Ine helt naturell,,,,, 23 år gammal nästa år 50....

Efter bild, leendet kunde vara bättre men va tusan....

Å så va det när jag själv skulle fixa makeupen med samma produktmärke som jag nu kan kalla mig
Fristående Hudvårdskonsult för....
Resultatet ser ni här nedan:
På väg till Peos release party på witten
Jag är på väg till Peos stora releaseparty på Hotell Witt den 3 dec
och det får det bli ett separat inlägg om....

Nu måste jag se 2½män och sjunka ner i soffan....
Todelooo
KRAM
Ine


Kommentarer
Postat av: marita

JÄTTE SNYGG!!!

Du ser inte en dag äldre ut än 23. Kram Marita

2010-12-06 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0