Kul slogan



Tycker rörfirmans slogan jag såg idag var kul. "Det vi gör i dina rör ska du skita i".

Igår såg jag ytterlliggare en som jag ej tänkt på tidigare;
elfirman som säljer lampor
"en lysande affär"

man kan ju skratta på sig....

och så en ung tjej vars blogg jag träffade på här på nätet som jag tycker verkar så förnuftig;
Jag är inte alltid ärlig, jag ljuger ibland.
Jag gör inte alltid det rätta, jag gör dumma saker också.
Jag är inte starkast, jag faller också ibland.
Jag finns inte alltid där, bara dom stunder jag kan.
Jag har inte alltid hållit mina löften, men jag försöker faktiskt.
Jag brukar inte snacka bakom folks rygg, men vissa är svårt att låta bli.
Jag är ingen ängel,
men det är fan inte ni heller...

ja det va väl det jag behövde skriva just nu...
återkommer....
toodelooo
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0