Kravlista eller karl-lista


God ekonomi  eller åtminstonde ordnad!
Ej överviktig - räcker med mina extra kilo
Inga husdjur - fy för lukt och hår som ej är av mänsklig art
Inga småbarn - mina barnbarn är de enda småbarn jag accepterar
(jag tycker faktiskt inte om småbarn även om de är gulliga)
God vigör - även om fysik som ovan bild visar kanske (men bara kanske) e lite väl....
Måttligt sportintresse - det vill säga att jag får fortsätta se NipTuck och Melodifestivalen
Inga alkohol eller andra drog problem - men en öl eller salongsberusning nån gång årligen e ok

Och så det allra viktigaste;

Tycka väldigt mycket om mig
Mitt sällskap
och visa mig samma
respekt
och
tillit
som jag ger honom


Varför säger folk att han inte finns?
hmmmmmm

Om du vet någon som passar in
ge honom mitt nummer.....


Tar tacksamt mot hjälp.....

Toodelooo
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0