Den som ringer för att väcka mig



före 12 imorgon blir besviken....
jag tänker inte svara...
för nu e Ine trött som
tre ekorrar vid ollon-säsong
två kameler från stafetten i sand-os
fyra sniglar i rusningstrafik
eller...
trettiofyra hankatter i mars...

idag var jag på plats i Ronneby och var så lycklig för att kommit under tak
Men jag var ej ensam,
TA DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
titta vem som gjorde mig sällskap;

Underbara sonen STEWEN
han charmade tanter, pratade engelska och förstod tyska
som han själv sa;
"nu förstår jag varför du e så trött på söndagar när du hämtat mig hos pappa"

men det är socialt  att stå på loppis
vet ej  vad som är den största anledningen...
fick frågan av sonen;
är det för att bli av med prylar
eller
är det pengarna?

Nog lite av varje tror jag.
Och jag har underpris på många av de jämförbara prylar som finns
och leendet och pratstunden
det får alla kunder
Gratis!

Men som sagt....
är det för nöjet?
eller pengarna?

nnnnaaaa
tål att tänkas på
fram tills dess
så förbereder jag mig för sista helgen i Flygsfors
tillsammans med Marita som i torsdags såg ut så här;

sen ska dottern (som luktade på Maritas plånbok häromdagen)

tömma mitt förråd på diverse möbler hon ska ha ner  till henne och sambon i Hässleholm

Varför hon luktade på plånboken?
va vet jag?
lika lite som Ida som va dagens fikasällskap


Nu åter till söndagen....
ett par avsnitt av Ghost Whisper
kanske Lie to Me
sen säng säng säng
tills någon kommer och löser av mig....
eller att jag blir kissnödig....

Over and out
Toodelooo
Ine

PS; Ni trogna skara av läsare stiger i antal, KUL och härligt att se!!! DS


Kommentarer
Postat av: Stewen (Aspergertonåring)

Ha-ha-ha...

riktigt kul...



var trött på bilden så det är därför jag ser... trött ut.



Det blir Ronneby denna helg med... puss :)

2010-09-01 @ 12:39:43
URL: http://aspergertonaring.blogspot.com
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

nu behöver jag hjälp! vet du något som gör att håret växer fortfare? jag behöver verkligen tips, :) tack på förhand!

2010-09-01 @ 13:42:19
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0