De e mycke nu...



Ja egentligen skulle mina händer se ut så här nu, men ack nej ack nej....
Sedan förra loppisen på Sandra i Kalmar så har det plockats, och burits, och plockats och burits....
Både "här och där" där och där....

Dottern "stal" pärlan ännu en gång ner till Hässleholm, denna gång för urlastning nummer två samt provjobba en dag på slottet.... rena askungesagan....eller?

Jag har plockat ihop x antal Ikea-bagar, lådor etc med gardiner, porslin, filmer och prytlar för att till sist även konstatera att "nej nu åker även Tupperware-prytlarna"

Vad dan detta ryck?
JO

Marita har gett mig en jättefin hörna (den bästa enligt mig) och jag har nu gott om plats på en fast loppis/pryl-bod. Hujedamig va skönt att kunna sakta men säkert tömma huset och det som redan hunnit samlas i lägenheten.
Å va gott att kunna dra in en och annan krona oxå....

Så nu packas, prismärks och kontrolleras allt möjligt här hemma, Stewen har gått igenom halva sin samling av gammalt prytel som legat, data-spel, filmer, gosedjur etc....

Åh till lördagen slår vi upp öppet skylten
För då har byn även vårmarknad så det kan inte gå fel....

Jättevälkomna till Flygsfors

Kram
&
Toodeloo


PS; Tack för alla härliga påskhälsningar och jag kände nog igen er på Blåkulla.... hehe DS

Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0