Vår - Påsk - lång - fred....ag...



Idag ska jag ordna middag för far, storebror med fru och min egen lilla familj....
Skruvar alltid till det för mig, helt i onödan men det blir  inbakad laxfilé med sauce monchete och så de obligatoriska ägghalvor, ägsallad (den holländska) och prinskorvar i form av blommor.... ja ja, mina närmaste vet vad jag pratar om....

Till dessert blir det dels rabarber paj och en hemlagad rulltårte tårta med mandarin klyfta på toppen... låter det gott?

Men än så länge sover resten av familjen här i Målerås, jag har själv hunnit vara uppe en och halvtimme och njutit av lugnet och mitt eget sällskap som jag trivs så utmärkt i....

Det kommer väl skramla till bland sängarna strax men den här stunden är helt underbar!!!

Jag har inga måsten under den här helgen - skönt!
Jag har inga större önskemål om att jag borde hinna saker heller...
Ta dan som den kommer, fast det kan vara himla svårt det oxå.

Men före det så måste önskemålet om middagen vara klar
Och som alltid när det gäller min pappa så ställer jag oerhörda krav på mig själv
helt i onödan
men kanske det är viktigt för mig att han förstår hur mycket han egentligen betyder för mig?
och hur mycket jag faktiskt håller av honom?

Jo, så är det säkert....

Vad gör ni själva under helgen?
För ni är väl oxå hemkomna från nattens bravader på Blåkulla? Vilken fest va? hihi

Ciao
Ine

Kommentarer
Postat av: Caroline

TATUERING!!!!!

2009-04-10 @ 13:15:04
URL: http://tellmewhy.blogg.se/
Postat av: 23a

Hej gumman,

ingen tatuering ännu.... vi gör dem i Kalmar eller Emmaboda.... troligen före det drar på för mycket i Borgholm, ok? Min ska vara med en eller max 3 nålar.... på underarm eller under örat....var ska din va?

Kram

2009-04-12 @ 12:41:17
URL: http://tjugotrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0