Lördagen blev lugn

En otroligt lugn lördag är strax till ända.
Gjorde misstaget och satte på teven i förmiddags och blev sittandes ända fram till halvsextiden för att titta på hela första säsongen av Dirty Sexy Money på kanal 5 - lagom full med intriger...

Jag känner mig ändå rätt flitig när det gäller mitt surfande, jag har varit inne fler gånger på Facebook och nu har jag dessutom laddag upp fler blder här...

Sonen skulle egentligen sova över hos grannen men drog sig ur för en stund sen... vet inte vem som tyckte det var tråkigast, sonen eller maken som upplyste mig redan igår att vi hade "intressanta kanaler" hela helgen på teven som är kopplad till Telia som finns i sovrummet.... suck... förstår inte alls vad han tänker på....
Vad ledsen han kommer bli när jag ber honom flytta ner den till källaren i och med att ungdomarna kommer hit imorgon.... men då är det ju inte många timmar kvar av gratis helgen som Telia har.... så det gör nog inget....

RIngde min stora son och tillika Pussgurka i kungliga huvudstaden ikväll, han satt och åt så jag störde lite men att bara höra hans röst en stund gör att jag klarar nog saknaden några dagar till.... trist att va så långt ifrån nu när så mycket händer i sonsonens liv, han är 10 månader och börjar väl snart stappla omkring.... skönt att veta att hund och katter inte längre är kvar i deras hem utan att han nu kan ta sig fram själv.

Nej det skulle inte bli något långt inlägg, bara tala om att jag ännu en lördag överlevde Dansbandskampen och nu väntar isduellen... sen blir det väl ett korsord eller två före nattens knockout...
Imorgon är en annan dag... då ska sonen och jag på bio High School Musical 3

Nörd-alert? Javisst annat vore trist!

Kommentarer
Postat av: DEMI

Fan va rolig du är tjejen ^^ Kommer och hälsar på nästa vecka, skicka ett mess när du är i salongen. :)

KRAAM

2008-11-15 @ 23:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0