*N*A*G*L*A*R*


Jag är utbildad i samtliga förekommande system och mina diplom pryder väggen där vi sitter, du väljer själv efter mina rekommendationer om du önskar förstärkning/förlängning/lackning eller den nya hybriden LackGel i ett svenskt märke med fabrik i Halmstad REQ www.re-q.se


Grundaren av detta märke är även en av mina mentorer och även min största coach vid de tävlingar inom konstnaglar jag de senaste åren deltagit i (senaste tävlingar; Göteborg 16 nov samt Stockholm 30 nov 2013).


Titta gärna in på min facebook sida www.fcebook.com/Naillash , gilla den om du tycker, under info hittar du prislistan och har du frågor så är du säkrast att få snabbt svar om du sänder sidan ett pm.


Mina kunder kommer med 3-5 veckors mellanrum och har ofta gått till mig sedan starten här i Nybro 2007 (arbetade innan det i Stockholm)
 


Tack för du tog tid att läsa och känn dig
varmt välkommen till mig i Paradiset, Nybro

Ine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0