Å de då va

Mänskligheten upphör aldrig att förvåna...
 
Idag 8:58 las en annons ut på Blocket om en lägenhet som skulle hyras ut på långtid
 
Stewens gymnasie börjar i augusti och det är nu väldans bråttom att hitta passande boende så..
 
Snabbt som attan skickade jag intresse-mail och svaret kom redan 09:15 från lägenhetsinnehavaren att lghen skulle hyras ut omgående
 
Jag påtalade med vändande email att jag vill se bilder och lägenhet först.
 
Då kommer nästa mail
"1 månads dep, behöver skriva kontrakt omgående för att ge till styrelsen"
jag svarar
"Menar du att du inte ens visar bilder eller lägenheten FÖRE kontraktsskrivning? För det kan/vill jag inte"
 
Svaret låter inte vänta på sig; "Måste skriva ikväll el imorn, ring efter 17, xxx-xxx xxx xx"
 
Det är inte så att jag är motvillig en deponering eller att det är bråttom, det finns ju faktiskt en styrelse med vid avtalet så helt blåst tror jag blir svårt men....
 
Kan gissa att han/hon/hen (för nåt namn har jag inte fått) är uppfostrad av curlingföräldrar......
 
vad har hen annars för ursäkt?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0