Festen över och nu åter vardag


Liten del av dem som gratulerademig på min ....dag (Ja det är fortfarande svårt att ta in)

Hej och hå va kul vi hade, och vilken röra det blev på min FB logg.... sonen slutade räkna vid 130 lyckönskningar - Jo, jag blev ödmjuk

Dock tyckte jag det va lite trist att en del (riktigt nära) inte dök upp och hade ibland en riktigt lam ursäkt och vissa ingen alls.... hade jag vetat i förväg så kunde en och annan krona sparats till cateringen....
Men långsint som jag e så har jag raderat dessa så kallade "vänner" från både FB och mobilkontakter, för om de inte anser att det är värt att slänga iväg ett medd eller samtal - varför ska de ligga och ta plats i mina kontakter?   


Nu är det åter vardag och tröttheten efter festen
(varför va jag så trött på söndagen? hmmmm märkligt)
har övergått till den ibland lite dystra känslan när vädrets makter inte vill stå på 24grader varmt och solsken....

Nåväl - man kan inte få allt man vill...

Nu går prislistan in i normala takter igen och ni hittar den  i ett tidigare inlägg.
Testen går  vidare men än så länge gillar jag bara gelen..... akrylen njaeeee....

Å så hoppas vi att jag snart får min dator åter, den la ju av för nån vecka sedan och fick åka in till supporten..... det är lite trist att inte kunna blogga när man vill, och det är attans va beroende av FB man blivit....

Har du hittat Ines Nail-Lash sidan? om inte så skriv in den här adressen;
www.facebook.se/Naillash
och gilla!!!!


Idag fick jag email från NAILS MAGASIN som kommer att citera  mig i sitt nästa nummer,....
tror ni jag växer?
Den nya lokalen hoppas jag står färdig i september....
tills dess....
så tar vi det som det kommer....

och nu ska ett set brudnaglar förberedas.
Todelooo
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0