* R E K O R D *



Åh va kul att se!!!!
Aldrig nångonsin har min blogg haft så många unika besökare som igår!!!!

KUL KUL KUL KUL
KULA - med olja lottar jag därför ut
Till dig som lägger en kommentar på detta inlägg och bara skriver vem du  är (namn eller alias räcker)
och talar om vad du tycker e bäst med bloggen.
TVÅ kulor från NSI Nuture oil ger jag till dem som jag lottar bland.

Vill du ej lägga kommentar här så går det även bra att lägga ett meddelande till mig via min facebooksida.


ÅH VA GLAD JAG BLIR ÖVER DETTA

KRAM TILL ER ALLA

ALLA SOM SNART ÄR många många fler än vad jag vågade hoppas på.....

KRAM
er
Ine


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du ä en stjärna hela du man följer dej helt förblindat över ditt sätt att komunicera. Bravissimo...Kraaamar om

2010-09-24 @ 22:36:12
Postat av: Elena

Humor och glimt i ögat

är så glad jag kan hör-at

Kram min vän

Elena

2010-09-24 @ 23:42:45
Postat av: Stewen

Måste ha olja.. den du gav mig för 2 år sen är slut/borttappad/du tog den (tror jag)



Det kanske kan få mig att sluta chew-chew på nail-nails?



...det lät tjejigt.

You get my point!



/Stewen Luigiface

2010-09-25 @ 01:29:54
Postat av: Jenny

Din förmåga att bjuda på dig själv är kanon.



kram

2010-09-25 @ 10:46:18
URL: http://quadrifolium.blogspot.com
Postat av: Agneta

Otroligt underhållande och trots vi ej ses var dag längre (du i Småland jag i Sörmland) så känns du så nära.

Största kramen

Agneta

2010-09-25 @ 12:24:34
Postat av: Jenny B

Behöver ingen olja då jag köpt på mig.

MEN sluta aldrig blogga!!!

Hoppas bok-drömmarna blir sanna.

Kram

Jenny B

2010-09-25 @ 15:25:10
Postat av: Elisabeth

Din "lustiga" ofattbara logik - underbar!

Heja du härliga 23a

Bettan

2010-09-25 @ 19:38:14
Postat av: Anita

Nu hoppas jag inte det är försent att va med i utlottningen.

Min olja tryter.



Din blogg? Finns bara ros att säga om den, den skänker positiv energi och det är så humoristiskt du skriver.



Bästa kram från en du lyckats vända från nagelbitare till en "före detta"

Anita

2010-09-26 @ 14:14:14
Postat av: Emmy Blondi

En sprakande färgklick i vardagen som man gärna läser och skrattar MED!

Mycket bilder som gör det lätt för även oss blondier att förstå :D



Eller helt enkelt "Emmy gillar"

2010-09-27 @ 21:22:46
Postat av: Maria

Tack :) Luleå är långt till det mesta tyvärr :)



2010-09-27 @ 22:08:30
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0