Naglar - Naglar - Naglar


Ines tumme....


Efter lite fix och trix igår så fick jag äntligen över bilderna från mobilen så nu följer en liten kavalkad av nagelbilder.
Håll till godo!


Annelie  Carlsson -vi skulle ju ha förebild... men det är ju nästan det...


Annelie efter  bild



Annelie efterbild nummer två och här är materialet jag bara älskar...


Så här ser hon ut.... Annelie... och så här glad är  hon inte bara med nyfixade händer utan
nästan alltid....


Linda K med lite bling


Linda K - nöjd och färdig att gå...


Lotta har inte bara en vacker ring utan väldigt vackra naglar, fingrar och händer....

Dessutom är hon villig att bli min nästa nagelmodell...
Stort tack Lotta, vi ses snart.


Ja det va väl va jag mäkta mer att  ladda ner just nu...
Så nu får ni ge er till tåls tills nästa anfall kommer.

Todelooo
Ine


Kommentarer
Postat av: carina Emretzon

Fina bilder Ine!! Jag blir nästan lite avundssjuk på deras fina naglar... som är gjorda av ett proffs hahaha.. du är ju jätteduktig! Verkar som om du kan göra underverk med naglar! Puss puss

2010-10-01 @ 12:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0