Färgläggning i studion



Nej det är inte dax att måla om studion, bara fräscha upp fönstret.
Omskyltningen började idag och förhoppningsvis hinner jag få det helt klart tills imorgon kväll.
Då kommer ny bild - jag lovar.

Tills dess så har ni här vad som vilselett mig lite i jobbet;
TA DAAAHHHHH:


En kollektion China Glaze som jag vann i utlottningen från sommarnumret av Naglar i Norden  - vår egen superbraiga (sicket bra ord) branschtidning....
Ine lekte och först ut va Clabbe;


Tänkte göra några riktigt lysande skrämmande dekorationer på honom (vår egen hjälpande hand) lagom till halloween....

Ska väl inte va så svårt när det fanns två äcklligt gröna nyanser....
sorry alla som älskar grönt - jag tillhör inte er-...-

Jag hann konstatera att min egen hand hade en del ko-tungor eller spadar som vi även kan kalla dem så dem "Strippade" jag sent igår kväll (strippade=tog bort material och tippar) så nu är det bara mina egna sköra men ganska långa naglar.... lägger lite silke här och var men fortsätter att;


och mina får vänta tills en och annan behövande blir omgjorda;

Servicebesök och lackning gjord av Caroline.

Så var det Carolines "kombo" som kom och höll i oljan;


Men nu stänger vi bloggen för idag,
redan imorgon jagar jag vidare för att säkerställa vart vi nu ska flytta....
för flytta salongen ska vi..
till nya härliga kvarter
men fortfarande i
Nybro stadskärna.

Kram och olja på nu!
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0