Eget trix och fix


Idag sätter jag mig själv i stolen på salongen.
Tyvärr så fungerade inte mitt försök med gel så det blir att konvertera till
NSI Attratction Acryl igen på egenförstärkta nagellängd.
Resultatet - bir väl ungefär som bilden kan jag tänka....


Så här fina var de efter Carolines hjälp i onsdags men som sagt....
ibland funkar inte gelen...

Men tur är att jag gillar mitt jobb
så det är helt ok att en dag som denna
ungdomsledig och inga måsten
ta  mig ner till salongen och
trixa fixa och städa lite....

Så får vi se vad det blir för inlägg till kvällen.
Kram till alla trogna läsare
och du vet väl
att alla kommentarer mottages
tacksamt.

Todeloo
Ine


Kommentarer
Postat av: Caroline Carlsson

Naglarna blev ju jätte fina. Tog du en före bild med? Kram

2010-10-09 @ 10:15:11
Postat av: carina Emretzon

Ohhh vad fina naglarna blev!! Jättesnygga!! Puss puss

2010-10-09 @ 15:28:34
Postat av: marita

kul för dig att du hittat tillbaks till studion igen.Trodde att du skulle komma runt den 4 på lite tårta.Marita

2010-10-09 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0