I've been missing me....

Nej har inte glömt att jag borde och vill uppdatera bloggen oftare...

Men

Veckan har varit fylld av sjukgymnastik, lite aktivitet (mycket råd/tips-möten inför studentbalarna) på salongen blandat med möten av olika slag, arbetsterapeuter, barn, sons aktiviteter etc etc etc

 

det har i och för sig inte blivit mycket tid vid datorn, men dessutom så har min arm och axel känts av då det varit en del "känn och kläm" på densamma....

 

Okej,

nog om det...

 

Stewens ledsagare har varit här ett par tre gånger, det känns bra säger sonen - det är gott nog för mig.

Idag är det möte med kommunen, lite uppföljning.

I lördags var det loppis i Orrefors - fick mig en riktig bonna-bränna då jag stod i gassande sol....men det var skönt. Inte blev det så mycket inkomster men det lönade sig dock. Om inte annat så känns det väldigt socialt och det mår jag bra av.

Nästa loppis är på lördag i Madesjö - vet dock inte om jag orkar/vill och kan då jag känner av kroppen och dessutom behöver Caroline bilen till Borgholm för helgens jobb pass.

Vad händer mer på familjefronten?
Inte hört av mig till pappa mer, det känns ändå väldigt bra att jag till slut ringde på hans födelsedag.

Min bror i Skåne har hittat sitt älskade smultron-ställe eller ska jag säga tehus? kanske hans sambo får gå Geisha utbildning nu? kul

Syster mår sämre och det blev inget besök hos mig denna gång när hon var i Kalmar men stryktvätten lär nog finnas kvar när hon kommer....

Sonen kom hem från naturen lite fuktig men nöjd (hade regnat en hel del) nu laddar han för att åka på fiskesemester med pappa sin i Jämtland..... ojdå...

 

Annars

I Emmatorp intet nytt

Återkommer gör jag

När vet jag ej

Men håll utkik.

Ha de

&

Toodeloooo

 

Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0