Body - show....

 

Så var man iväg och fick axeln röntgad igår - i Kalmar

Så var man iväg för provtagning och sprutor på den onda axeln idag - i Kalmar

 

Ändå

Så många gånger man saknar staden och önskar man hade haft ärende dit.

När jag nu varit där två dagar i sträck konstaterar jag -

"vad ville jag göra"?

 

jag vände hem igen,

igår tog jag dock en liten avstickare till minneslunden

sa hej till bror och mor

vinkade till lillasyster, Halte Småland, Kajby och Dag

Som alltid när jag närmar mig en begravningsplats så blev huvudvärken mer och mer intensiv.

Så många själar som vill komma till tals - och Ine vill inte lyssna

Först efter hemkomst började huvudvärken släppa, men ändå inte helt

Då bestämde jag mig för att ta en öl. EN ÖL

sen var jag för odräglig att sitta kvar i soffan så då gick jag snällt och la mig

Båda barnen var vakna långt efter mig

Men jag smög ut imorse - utan kaffe då det var fasteprovtagning

När jag sedan kom hem så försökte jag väcka dem något.

Stewen åt frukost med  mig i köket - han gjorde egen juice och flingor

Nu vet jag inte vad som hänt för nu när Caroline valt att gå upp så fixar Stewen fattiga riddare åt henne.....

vad hände igår kväll egentligen?

 

Ska nog träffa xet idag.....

to be continued....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0