Shop to you drop - not---



Idag va en bra dag
I Kalmar med dotter och hennes skatteåtebäring som jag kände mig lite delaktig i då jag faktiskt hjälpte henne med  deklarationen....

Sedan några veckor har den som haft intresse kunnnat läsa på mitt kylskåp vad jag önskar mig till min nästa 23-årsdag.... som kommer om en månad sådär....

Idag när jag kom hem kunde jag stryka två saker -jej!!!!
En styck balkong-el-grill på ben -check tack Caroline för den fina födelsedagspresenten som lillebror så tålmodigt skruvade ihop vid hemkomst
Ett par "suncover"-glasögon i Polarid som flyter ifall jag skulle börja simma -(why???) som befanns sig på butiken med 20% rabatt så dessa är min egen present till mig....

Vidare var vi på:
MakeupStore -kul att se Nisse Hagman skrivit ut diplom till dem som bästa skönhetsaffär på Baronen-fanns väl inga alternativ...
Gina Tricot - där fanns både ditt och datt men inget till mig
Body Shop - nu vet jag vad foundation-pensel e,  sån har jag INTE
Change- äntligen vet dottern var hon ska köpa underkläder med klass och kvalité
Ica Maxi - va söta korgar de hade från Nestle som fanns vid sminket...
Synsam....trevlig service....
Fika på Stortorget - Caroline sökte jobb men jag undrar hur seriöst det va då hon glömde ett nummer i mobilnumret hon lämnade...... nåja hon är trots allt blond...
In på Gallerian och ut igen för det är inte vad det en gång var...
många punkter blir det....
vad mer då?
Jag var själv på Åhléns min gamla arbetsplats en vända, bygger de alltid om där???
Lindex - mycket strumpor men jag vill fortfarande inte se halvsöta klänningar med prislappar uppmot 400kr....
Ja just det.... Caroline köpte en jättekul present till Maria oxå, på en riktigt killig affär... mer avslöjar jag inte för tänk om hon läser min blogg....

Väl hemkommen så mådde sonen bra - skönt
jag var för trött så jag tackade nej till att bli bjuden på bio även om jag var nyfiken på filmen....
Gary skulle kommit men självklart blev jag inte förvånad att han i sista minuten skickar sms till sonen att han är för trött....

Nu skriver jag detta mitt under NipTuck som jag längtat efter hela veckan så jag bör nog trycka på publicera knappen....

och det är bara två dagar kvar till den store sonen och hans far sticker med fiskespön (som han alltid har med) till Jämtland, tre dagar kvar till min och Garys allra sista  och 15åriga bröllopsdag, det är då på dagen 21 år  sedan vi sågs....ack ack va tiden går....

Nåväl...
vad är en bal på slottet....

Toodelooo
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0