Paket - gillar jag


Igår kom paket från NSI till mig.... lika kul varje gång!
Så nu har jag äntligen härlig nagelolja igen.... till bra pris dessutom.

Fick ännu ett meddelande via FB att "vi" lyckats bryta ovanan med nagelbitande på en som gått som kund hos oss....
Det var i och för sig ett tag sedan hon var här sist men det tar ju tid att bryta en vana - och nu kan hon kalla sig Före Detta Nagelbitare.
Va glad man blir!
Det är en speciell känsla att hjälpa dem som anser att sina händer "är det fulaste du har sett" och efter nån månad klarar att stoppa sig själv innan händerna far upp i mun...

Visste ni att de som säger att de biter på naglarna lika gärna kan slicka på insidan av de flesta offentliga toaletter - utan att för den skull få i sig lika mycket bakterier och smuts som de har på fingrarna de så enkelt stoppar in i mun?

Det ärr det första jag låter dem veta, och alltid alltid alltid att jag VET att det sker återfall men att för den skull ska man inte ge upp.

Varför kan jag det här?
Kanske för att jag själv är en Före Detta Nagelbitare....
och visst händer det att man ibland bitar av någon bit nagelband....
Men ont gör det...

OCH ÄNNU ONDARE gör det
när jag konstaterar
att min älskade yngste nyklippte son
oxå skaffat sig fritidsysslan "finger i mun och bit"

Suck...
Skomakarens barn går alltid barfota heter det
kanske därför jag är granne med en...

Förresten, har ingen tips om mindre (billig) lokal åt mig?
det börjar bli bråttom

Imorgon blir mycket puts och skulpturerande....
jag tippar mig själv - mina fingrar har varit lediga sedan incidenten i april/maj då jag gjorde illa min högra hands viktigaste finger (ja just det långfingret)
Men nu e det dags

och till min hjälp och sällskap
kommer Lena
som själv ska bli tippad....
Många skratt blir det
Måste ladda kaffet och ta med kaka....


Sköt om er i sommarSverige

Noterade att statistiken sköt i höjden den 16-17 juli -mer än dubbelt så många unika besökare än vanligt....
JEJ va kul!

Känner mig mer motiverad när jag vet att nån läser
Tipsa gärna vad ni vill att jag skriver om

Kram
 och
Todelooo

Bling
Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0