I'm alive!!!



Nej jag hamnade inte i  säcken med alla julpapper
Nej jag åkte inte med Svarte Pete till Spanien
Nej inte heller tog jag en raket till annan planet

Bara byte lite i mitt liv....

Så var det äntligen gjort....
Det är inte jobbigt när man väl fattat beslutet och det tog jag faktiskt redan allhelgonahelgen 08 vill jag minnas....
Nu är det så här;
jag och Stewen bor i Emmatorp i Nybro - tre minuters promenad från centrum, salongen och kanske 15 min till skolan
Gary bor nån vecka till i huset i Målerås - det är sålt och skall vara tomt den 15e januari
NEJ - vi tar ej ut skilsmässa!!!!
JA - vi vet vad det innebär att vara särbo, vi har varit det förut
JA - det känns väldigt bra för mig att få vara ensam åtminstonde i veckorna och därmed bara ägna mig åt mitt jobb och min son.... å så lite åt dottern oxå som bor på andra sidan byn strax före Stewens skola.....
NEJ - det finns inga andra i våra liv och
JA - vi älskar varandra fortfarande

Fler frågor?
ställ dem direkt till mig och jag lovar svara öppet och rakt om jag anser att du har med saken att göra.....

Hoppsan.....
glömde nästan;
F Ö R L Å T
och
F Ö R L Å T igen
till alla er som blivit åtsidosatta under de sista tre-fyra månaderna...

Mitt liv har varit  upp och ner
Husförsäljning
Lägenhets sökning
Förberedelse för familjen
Brådaste tiden på hela året på salongen
ETC  etc etc....

Salongen

ja där går det framåt med många förändringar

Sedan i oktober så har jag fått vara med i NybroExtras "med ny stil i Nybro" så varje månad gör jag någon fin och så blir det bild och lite text i gratistidningen som går ut till alla hushåll i kommmunen..... de ni!

Från och med januari så delar jag lokalen med Micke och Micki som tidigare hade Devils Tattoo och nu startar om sin tatuerar studio i mitt bak-rum (läs bakre rummet) och byter namn till Mark of Cain

Caroline får mer och mer  att göra då kunderna efterfrågar henne och det tycker jag är så himla kul.....

Nya leverantörer hör av sig.... med olika erbjudanden....
Kunder kommer från andra salonger i länet  som jag tidigare känt till som "bra salong" men som tydligen tappat stinget....
Kunder kommer för att de hört av någon tidigare kunds kompis kompis.....  det vill säga att jag nu är inne på tredje generationen kunder....

Minst två familjer i byn har jag både mor och döttrar som kunder, de ni!!!

Familjen
ja, det är jobbigt med vägen fram till beslut
när det väl är fattat
så är vägen enkel

och jag frågar mig det som min älskade lillebror alltid bad mig fråga mig i svåra stunder;

Är du lycklig, Ine?

och mitt svar blir

JA, jag är lycklig....

Å det då va


Toodelooo
Ine

PS; Snart börjar Melodifestivalen....6 februari .... äntligen.... DS


Kommentarer
Postat av: Nettan

Tjaba

Ha det nu så bra i den nya lägenheten, en liten nystart på livet men glöm inte oss här ute på vischan. Kram Nettan

2010-01-22 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0