Lopp-is, Ine - löper?


I lördags stod jag och Långa Anna på Loppis inne på Sandra i Kalmar.
Så här glad va jag då jag redan före portarna öppnade hade sålt för nästan ....kr.

Det är skönt att det går ihop sig med bensin och bordshyran.
Det är väldigt kul att få underhålla förbipasserande oxå....

Och jag blev till och med lite generad när jag får en privat invit av någon som tyckte det var dax att vi skulle ses "privat" - nej inte då.....

Så det blir ett par turer till på loppis för attans va skönt att bli av med sånt som bara tar plats. Även om förtjänsten inte blir den allra bästa men lite extra till fredagsmysen blir det ju i alla fall.

M - min allra bästa vän har även erbjudit mig att få ställa ut stora saker i hennes loppis som finns i en lokal i Flygfors - SKÖNT.... så nu ska man bara frakta dit det och en gång för alla tömma huset i Målerås som fortfarande har en massa av vårt bråte i garaget....

Nej jag har ej hört av varken bror eller far.
Men syster har varit här
och dottern är kvar hos mig, ett par veckor till....
sen då...
SUCK....

Men var och varannan tisdag far jag till mitt eget privata #Kolmården# och det känns super-bra...

Virrigt inlägg?
Ni skulle bara veta....

Hehe


Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Glad påsk! :)

2010-04-02 @ 12:19:02
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0