Inte dålig bara lite mindre bra


Önskar jag hade sett hälften så tjusig ut som någon av ovan men men men....
Klädsel på årets två varmaste dagar? svar pyjamas....
ständigt sällskap de sista 3 dagarna? svar fläkten, hostmedicin och toarulle till näsan....
Jobbigast? vilken kanal ska jag välja? hur kan jag få någon av pojkarnas uppmärksamhet utan att ha en endaste ren ton till röst?????

Hallå!!!!! jag har  precis INGEN röst kvar!!!! förstå detta!!!!
INE MÅSTE VA TYST!!!!!
Inga logiska förklaringar, inga tillrättavisanden, inga order som någon kan höra....

Fy va trist....
Jaja... kanske mer röst imorgon?
Vi får se....
Här kan jag i alla fall skrika...ut min frustration.....

Måste berätta om att DeDe varit på bröllop och allt annat som hänt i helgen men nu börjar NIP&TUCK
får inte missa.
Todelooo
Ine

Kommentarer
Postat av: Demi

Jag tror det är samma människa med olika sminkningar. :) häftigt.

Titta :D Jag läser :D

Kram!!

2009-07-11 @ 10:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0