Familjen drullar in.... snart....



Har haft en underbar eftermiddag/kväll/morgon och dag för mig själv men snart är den slut.
Pojkarna är mindre än 3 mil hemifrån, på väg hem från klassresan på Gotland, dottern går när som av sitt pass i Borgholm och de rullar väl in när som....suck...

Men man får ta vara på de små stunderna i livet, detta dygn har varit ett som jag sent kommer att glömma.
Lite trist dock att jag ändå haft alla dessa "måsten" över mig.... huset är städat, dammat, dammsugit, bäddat rent i nästan alla sängar, diskat, skurat diskbänk, tvättat, strukit....eldat....rensat lite i min garderob (ett evighetsprojekt) etc etc
Maten står klar i köket och fjärrkontrollen manar mig att sätta mig tillrätta i favoritfåtöljen och slänga upp benen på fotpallen, men pallar inte då jag vet att jag behöver springa upp så fort de tar i dörren....

Får skylla mig själv, det är mitt kontrollbehov och mina måsten.
men
man kan ju hoppas att jag snart igen får en minisemester hemma, då kanske några dagar längre så jag hinner med att njuta ordentligt oxå....

Nu kommer pojkarna...
Todeloo

Ine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0