* * * * * V I N N A R E * * *MARS09* * * *


Nu är det avgjort!
´
Vinnarna i mars tävlingen och stolta ägare av vars 2 nagellack i CNDs härliga färger är:

ISALILL JOHANSSON, Nybro - och du kunde stolt välja färger själv i förmiddags när vi tittade över dina envisa tummar!
LILIAN NILSSON, Rotebro - var smart nog att även maila mig din adress, dina rosa toner kommer med posten!

och då ni var fler än vad jag vågade hoppas på så tar vi en till;
FRIDA LINDQVIST, Stockholm - dina två blir en brun och en röd precis som du önsade!

STORT TACK för alla kommentarer och jag lovar att jag kommer fortsätta blogga!

Ny tävling kommer det bli i början av april så håll utkik, vi får se vad jag kan hitta på för finurligt ni ska göra för att kvalificera er....

Trött och lite sliten är det snart läggdags.
Imorgon är en ny dag, sonen till skolan, hämta upp kund (ja, jag har den servicen ibland hihi)
ett fåtal kunder och sen hem för städa undan och förbereda möten av olika slag....

Men ett inlägg kommer lagom till helgen
va så säker!
Fortsätt gärna kommentera, maila och tyck!
Kram till er alla!
Ine

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej Vännen! jag behöver inte tävla! För när vi umgås så känns det redan som jag vunnit. Du är en helt underbar go och trevlig vän. Marita

2009-03-20 @ 20:03:13
Postat av: Anonym

Fixade naglarna i måndags,,,dags om 6v igen,,,,kommer du och hämtar mig?! Kram

2009-03-20 @ 20:25:03
Postat av: Johanna

Fixade naglarna i måndags,,,,dags igen om 6v,,,,,kommer du och hämtar mig då?! Kram Johanna

2009-03-20 @ 20:26:59
Postat av: 23a

Johanna!

Ha!! för dig skulle jag kunna... det vet du... vi ses på Facebook?

Kram

Ine

2009-03-20 @ 22:07:59
URL: http://tjugotrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0