* * * T Ä V L I N G * * * Mars 09 * * * *

Hej alla glada 23a-re! (och skulle du inte vara glad så hej på dig i alla fall)

Nu är jag så himla nyfiken av mig, det vet en del av er eller hur?
Jag vill ju så gärna veta vilka ni frekventa läsare är, för jag tycker det är så kul att ni hittat min blogg!

Därför
Så tänkte jag
att
kanske jag kan locka fram lite tävlings-sug i er....
Det är ju trots allt den INTERNATIONELLA KVINNODAGEN idag

Priset för denna premiär tävling (för blir det bra respons så blir det fler, det lovar jag)
blir
Två stycken av CND;s kvalitativa nagellacker i full storlek (15 ml) i den ton som passar just dig!
Du väljer själv, rosa, röd, vinröd, brun, beige ton så plockar jag ihop dem till dig.

Vad behöver du göra?
Inte mycket....
Skicka ett email till min salongs email - vilken emailadress den har hittar du på min hemsida www.Nail-Lash.se
I mailet skriver du;
Vem du är, gärna hur ofta du tittar till min blogg och (som frivillig uppgift;) vad du tycker jag kan förbättra eller försämra....

Lycka till!
Vinnaren utses onsdagen den 18 mars så skicka mailet senast 18 mars kl 15.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0