Smygstartat... att jobba alltså....


Visst e det en snygg bild? Hoppas inte jag gjort något dumt som lägger ut den då jag inte kollat copyright.... men det  är inte jag som gjort dem - men är big fan av bilden.

Precis så här fina -och starka?- hade jag velat göra M;s naglar....
M träffar jag igen imorgon på lunch - Yippie!
Då ska vi skvallra, äta gott, umgås och bara chilla....
Oj vad jag längtar, för det har inte blivit av på ett tag med alla influenser -nej influensa vad det visst - som våra familjer råkat ut för....

Hemma är sonen sjuk i feber, så han fick vad jag hade i förra veckan.... suck.... men jag har "nursat" honom i flera dagar nu så han kanske är riktigt på benen på torsdag...

Nej nu väntar varma smörgåsar med massa ost och kanske jag hinner förstå vad House handlade om i kvällens avsnitt.... Desperate Housewife hade ju premiär ikväll oxå men väljer att följa den på söndagar då de går i repris.

Åh på lördag är det andra chansen, kan ni tänka er att kunden som är en riktig stamkund som var inne i måndags hade missat lördagens delfinal och vågade erkänna detta för mig????? Och Demi oxå!!!!! hujedamej vilken värld vi lever i.....

Men Demi och Ida gjorde fint i bakre rummet -bakrummet utan kakor- i väntan på att Demi ska börja sin Hår-e-pe-DEMI med hårförlängningar i min salong, ska bli så kul....

Å så måste jag kolla upp vilken vecka Molly skulle komma och praoa...... det är mycket nu,,,,, men först varm macka.... och chilla med boyzen.... för att imorgon chilla med goa-härliga MMMMMmmmm....

Todelooo

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grymt snygg bild, men jag gillar inte naglarna...

2009-03-04 @ 12:26:40
URL: http://tellmewhy.blogg.se/
Postat av: 23a

Ja, det va bilden jag fastna för...

Men så är det ju varken du eller jag som gjort naglarna så det kan ju påverka vårt omdöme, eller hur? :-)

//Kram

2009-03-04 @ 14:45:39
URL: http://tjugotrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0