Smit-to-risken borta

Ögon frans förlängning när den är som snyggast?//Ine
Mår lite bättre och orkar vara uppe på benen nästan hela dagarna.... Enligt läkaren så var smittorisken över sen i lördags så nu måste jag in och försöka hinna ifatt alla fina och förstående kunder som väntat på mitt tillfriskande....
Smygöppnar idag alltså -trots att jag aldrig har öppet på måndagar annars.

Först kommer ett återbesök - hon fyller år imorgon så det ska lackas och dekoreras efter fil och påfyllnad.
Sen kommer en franskund för påfyllnad, vet inte riktigt hur det står till med hennes acryl-naglar men det får vi se
Sen kommer Demi och pratar stol.... ska bli intressant...

Mer har jag inte vågat boka in idag, för vem vet hur man mår....

Mina egna naglar? De är helt och hållet naturella igen... i princip allt material bortfilat och endast ett stärkande lack på de korta naglar jag har, men det får vara så ett tag. För det sista jag skulle ödsla energi på idag vore mina, bättre spara energin till kunderna.

Å så ska jag strax på en jättestor årlig läkarkontroll och då är det bra om jag inte har något material på dem, detta hör ihop med den årliga SOS-studien jag är med i sedan jag övervikts-opererades i dec 2000.... Denna gång ska jag visst till Växjö och träffa ännu en ny läkare som jag aldrig träffat före.... jobbigt.... men men

Nej, nu bär det snart iväg in till salongen,
imorgon ska min pärla ombesiktas för nu är felen avhjälpta...
Todeloo
Ine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0