Rekord? eller Re-ko-rd


Många har tittat in på bloggen igår och idag, så jättekul!!!
Några har till och med hunnit maila i tävlingen.
Fortsätt så, jag har en del lacker så minst två av er vinner!

Har även lovat bort mig till Stockholm där jag ska improvisera ett teoriprov i ridsport..... skämt åtsido,
kolla min facebook-logg så förstår ni.

Annars har jag hunnit göra en hel del av det jag förväntade mig att göra idag, måndag betyder kontorsarbete.
Vilket jag egentligen älskar....
Men inte haft så mycket tid till...

Jag har sovit gott de sista två nätterna -det gör mycket!
Nu är jag snart ifatt med allt vad pappersarbete heter.
Det vill säga att jag snart stänger böckerna helt för 2008
och deklarationen är i princip klar för inlämning.
'Är din?´

Ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behövdes inte på provet.....27,5p av 28 möjliga!!!! Visst är jag bra;)

Kram Johanna

2009-03-09 @ 20:34:53
Postat av: 23a

Way to go GIRL!!!!

men visst kände du att jag var med dig i tanken?

Finns inget som inte vi klarar av, eller hur?

2009-03-09 @ 22:03:33
URL: http://tjugotrea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är klart att jag visste at du hade ett finger med i spelet! Men allvarligt nu...när kommer du hit????

2009-03-10 @ 20:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0