* * * T Ä V L I N G S D A X* * * Juli09


Om inte allt för snar framtid kommer jag att lämna detta märke som ligger bakom denna omtyckta mandeloljan....

Därför så passar jag på  att lotta ut inte mindre än tre stycken små flaskor av den helt underbart fina
SOLAR OIL m pensel

vad ska du göra?
väldigt enkelt.....
Skicka ett mail till [email protected] (du hittar även adressen på Nail-Lash.se)
och tala om vem du är och varför just du behöver en olja..... har du bra motivering kanske jag lägger med något extra.

När är sista dagen?
'vad sägs om den 13 juli? dagen före min 23 årsdag......fniss....

 Vad vill jag ha när jag fyller år? den 14/7?
jo många kommentarer på min blogg hade varit kul....
Ni är närmre 50st som numera frekvent läser den här bloggen
KUL KUL KUL   WIIIIIII

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Ja, då har man skickat in sitt bidrag.

2009-07-03 @ 23:09:35
URL: http://stewen.blogg.se/
Postat av: 23a

Hej Sebastian, kul att höra från dig!

Lycka till!

Ine

2009-07-05 @ 22:16:21
Postat av: Elise

Hej underbara du,

hittade hit och vill tacka för den fina lackningen och vi ses snart igen!

Elise

2009-07-07 @ 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0