Så här vill jag (och kommer jag) att fira min födelsedag....



Blir troligen väckt med sonens omelett och makens kaffe, med buller och sång allt på en gång.....
Öppna paket och sedan in på salongen - kanske redan då svarat ett par gånger på lyckönskningar via mobilen (min hemtelefon slog åskan ut och Telia behöver 2-4 dagar på sig att hitta felet, tack och lov att internet funkar)

Fila och göra kunder fina och undra  om alla mina barn kommer ihåg att det är just den 14;e jag fyller, åldern är ju inget svårt att komma ihåg....alltid 23 varken mer eller mindre....bara 23.....hihi

När sista kunden lämnat salongen färdiglackad så åker jag och hämtar upp tårtan (vadå? ska väl inte behöva baka på min egen dag?) och styr mot Målerås där storebror och pappa säkert dyker in framåt halvfem/fem för att göra "taberas" på tårta och hemlagat....(nåja lite har jag väl kanske bakat då....)

Sen är det kväller och förhoppningsvis så pryds mitt matsalsbord av en bukett härliga sommarblomster, kanske en blåklint? för nu är mina gullvivor gömda i marken..... men blåklint och prästkragar och liljekonvaljer och luktärt är fint....
Jag kan egentligen inget om blommor men min man som kan har lärt mig något jag tagit fasta på;
"om de har taggar och är stickiga, så är det ros - annars tulpan" och jag älskar tulpaner..... kanske från min tid i Holland? nja,  jag var nog förtjust i dem redan innan.....

Senare på kvällen loggar jag naturligtvis in på facebook och kanske till och med skriver ett par rader här....
Som ni märker är jag ingen festprisse.... nej nyktert ska det va.....

Sen har jag onsdag att se fram emot - ledig och på eftermiddagen ska vi grilla och chilla med Marita..... och hela familjerna ska träffas - WIIIII

Nu väntar jag på att få höra av dottern som strax går av sitt pass i Borgholm så nu får det rundas av för denna gång....
Kram från en aldrig åldrande 23 åring!!
Ine

Kommentarer
Postat av: Lottie

Grattis goa rara du!!!!!

Tittar in när jag är i krokarna.

Kram

Lottie

2009-07-14 @ 09:26:10
Postat av: Eva S

Blir du 23 igen?

ja, du kan alltid få ihop siffrorna du.

Grattis och vi ses snart

Eva Sille

2009-07-14 @ 09:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0