Can you keep a secret?


"Can you keep a secret, can you keep a secret?"
"Can you make a promise, can you make a promise?"

oh oh oh oh 
I´m forever .......


Slut citat från La Voix

Idag var det ännu en kladdig dag i Småländska hög-trycket....
Ikväll är det fest i parken 75m från oss....
Mekaniska förlorade "bara" me 7-5 mot Glasbruket i fotbollsmatchen som hölls vid femtiden mitt inne  i skogen vid byns utkant.... men mekaniska  bjuder ändå närmast sörjande (och deras många utsocknes inbjudna gäster) på fri grill och fri bar i byns park, maken är där men jag och sonen håller oss hemma, vi är redan så knott bitna så det räcker. Den enda underhållningen under kvällen är det lokala alltid lika muntra garage-bandet bestående av några musikanter och några riktigt glada amatörer, en extra mick är uppsatt har det meddelats så min man får väl som vanligt gå upp och köra några riff på munspelet, tror inte han sjunger eller hänger på sig gitarren i år heller, men munspelet är ett mycket populärt inslag.....

jag har gjort fix och tricks och beställningar till temakvällen på salongen som är på tisdag - jag är så laddad!!!!
Det var ganska länge sedan vi hade någon och nu har vi ju inte bara nagelvård och fransförlängning utan även hår extenstensions att visa...... wiiii va kul.....

Och så har jag talat (mitt under åskvädret) i telefon med goa fina Reni.....
Åh det känns ännu bättre!!!! dubbel wIIII      WIIIIII!!!!
Nu ska jag softa i fåtöljen, tills nästa gång...

todelooo
kanske vi ses på Facebook?
Ine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0