Saknar dig

Här är hon;
En bild på henne som jag vet att hon själv är förtjust i...
Vet att du själv tycker om den här bilden och den visar ju faktiskt dig!
Min dotter C i egen hög person, med rosa klocka och sjal och allt!
Vet ni att det går omkring en sak som kallar sig "kille" som faktiskt gjort denna C besviken?
Han borde ta sig en funderare på om han inte borde ta och kontrollera hjärnbalken innan nån yttre #balk# träffar honom.....
M tänker bara på sig och då är dom inget värda. För personen som skall finnas vid C;s sida ska bara ha ögon för henne! och hjärta för henne, och tid för henne, och pengar för henne. och... och.... och..... jag tror ni fattar....

Men just nu så saknar jag dig och önskar att du inte fått hjälp av P med "rot-moset" utan hade känt dig tvingad att komma upp till mamsen ett par dagar..... men kanske snart....
Kram tills vi hörs/ses och du .... han va inget att ha, tänk bara en sån sak som att döpa en hund till Doris utan att ens tänka tanken på att det kan bli förväxlat med Hitta Nemo-fisken....... suck....

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahaahahah så jävla bra!

2009-01-05 @ 14:10:40
URL: http://tellmewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0