Ny arbetsdag - nya krafter

Filar och putsar Ine jobbar sept 08
Så är en ny arbetsvecka igång.... är precis på väg in till salongen där det väntar kunder....
Mina egna händer känns otroligt "nakna" och jag har ännu inte bestämt mig för hur jag ska göra med dem...
De ser i alla fall friska ut så det bör vara helt ok att visa dem för kunderna.
Vita tippar (och mönstrade oxå för den delen) i all ära men jag hatar när det blir dags för fyllning av mönster på mig själv.... Vänster hand - inga problem, höger hand - lite knepigt men går ända tills man möter höger tumme..... Försök själv rita en linje från kant till kant på höger tumme(förutsatt att du är högerhänt) och få den snygg på en gång....  Nu ska du dessutom göra detta konststycke med pensel doppad i vätska och fånga upp rätt antal dos pulver och få till en snygg kant.... nej det blir nog naturella och så fortsätta tjata på att dottern behövs här.

MMS;ade både son och dotter igår, de som ej bor hemma. Undrar om jag får några svar?
Vi tittade på teve och åt hemmagjorda kola så min mage var lika fyrkantig som teven när vi gick och la oss..
Har fortfarande jätte problem med att sova och att somna, men det är ju den tiden på året som jag alltid mår dåligt i. Den 22 januari var det ju som han valde att åka till sitt samarkand.... min lillebror....

Nej nu väntar avfärden till Nybro, G är på jobbet, S valde att vara hemma så kanske jag skulle sticka förbi solariet?
Kanske det skulle pigga upp en vintertrött själ?
Har ni läst Charlotte Perellis blogg här på blogg.se?
Hon är i Thailand med sina söner just nu och det är supersköna bilder därifrån, för övrigt en supersnygg blogg!

Toddelooo tills nästa gång!
Ine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0