Ett bolag mindre.... (AB)


Visst kan det vara enkelt att blunda för problem i en relation.
Tids nog rinner dock "byttan" över
Och om vi nu bestämt oss för att prata ut och du bara går in i försvar innan jag ens förklarat vad jag vill ha sagt så tycker inte jag att du är värd energin.
Och inte heller en plats i min telefonbok....

Så fortsätt blunda
lev i din värld
jag lever i min
den kallas
verkligheten

och nu är det en mindre AB i bloggen....
(för det var inte maken jag menade ovan)

Nej, jag ljuger aldrig för jag lever enligt mottot
"va ärlig mot andra och va sann mot dig själv"
och när jag väl somnat så sover jag gott med den bästa kudden
"ett rent samvete"

Jag älskar mig själv
och kan därför älska andra
och dem jag älskar
ger jag min energi....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bra jobbat!

2009-01-12 @ 15:45:30
URL: http://tellmewhy.blogg.se/
Postat av: 23a

Skönt att höra från dig som faktiskt är insatt....

Nu har flera dagar gått och hon har inte hört av sig men jag är säker på att hon hunnit tala #OM# mig till många andra såsom hon talat #TILL# mig om andra förr....

Är övertygad om att hon saknar mig mer än jag nånsin kommer sakna henne....

Kram

Mamsen

2009-01-14 @ 22:47:00
URL: http://tjugotrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0